gondomar.tv
> Destacamos
Gondomar Fútbol Base
Gondomar Fútbol Base
Trailer Curro de Morgadáns
Trailer Curro de Morgadáns
Xeira polos muiños de Vincios
Xeira polos muiños de Vincios
A saude do río Miñor
A saude do río Miñor

GondomarTV nace con el afán de servir de historiador del pueblo y así poner a disposición de todos aquellos que estén interesados una cronología que nos haga recordar como es y cómo fue nuestro pueblo, en este apartado ponemos a vuestra disposición una vía de comunicación para que nos indiquéis aquellos temas que os resultan interesantes y todos debemos conocer.

6 respuestas a Denuncia social

  • Orgullo Galego dijo:

    Somos galegos, vivimos en Galicia, temos unha cultura propia, (ademáis de outra compartida co resto de España) polo tanto entendo que, esta forma perfecta de manternos informados debería facerse desde a base da lingua galega. Ao meu parecer coa promoción da lingua castelá dentro da nosa terra, estase a dar unha burbulla de consecuencias máis catastróficas cas acontecidas coa pasada burbulla do ladrillo, a que hai moi poucos anos víamos todos como a mellor forma de vida do mundo. Utilizar a nosa cultura entre nos é a mellor forma de engordar o noso P.I.B (Non pensedes que estas siglas sinifican Paletos, Inorantes e Brutos, non e Producto Interior Bruto galego que engorda con cada palabra que utilicemos en galego) esta tamén moi claro que é o peor que lle pode pasar o P.I.B español, máis a min interésame máis o P.I.B g. que o P.I.B. e.

  • Pablo Muiños dijo:

    Felicidades.
    Me parece una iniciativa interesante socialmente. Espero que todos colaboren para que se llegue a implantarse
    Paréceme una iniciativa interesante socialmente. Espero que todos colaboren para que chegue a implantarse.

    Que cada un se exprese na lingua oficial na que mellor se atope.
    O importante é a comprensión e o sentido común

  • Couso dijo:

    Una gran idea. Y los hispanofóbicos, obsesionados con que todos seamos como ellos, con que todos seamos nacionalistas, y con impedir el uso del español, que se larguen de Gondomar o monten su propia televisión, con el español como lengua prohibida.

  • alvaro vazquez dijo:

    Eu personalmente penso que estaria millor en galego pero a liberdade das persoas a expresarse na lingua que queiran debe estar por enriba de todo,como ninguen che obriga a entrar nesta paxina ninguen che pode obrigar a falar nun idioma ou noutro. E dito isto a iniciativa de esta plataforma pareceme formidable. Muitas gracias ós responsables. Un saudo

  • JavierPasaxe dijo:

    Independientemente de la discusión del idioma, en la que no voy a entrar porque no cero que sea el foro adecuado, si el objeto de este post es relatar hechos relevantes en Gondomar para realizar un esquema cronológico, poco favor le hacemos al pueblo no aportando lo que se pide e iniciando una discusión muy interesante para el bar pero poco alineada con el objetivo de la consulta.

    Por mi parte como no tengo conocimiento histórico del pueblo, aporto un hecho reciente:

    Quisiera remarcar la importancia de que la Vuelta a España pasase por Gondomar, tanto por lo relevante del hecho en si mismo como por la gran afición que en Gondomar se respira por el ciclismo.

    Creo que la promoción ciclista es una vía interesante para atraer a vuestra hermosa tierra potenciales clientes….si las rutas terminan en un bar o en una pastelería…mejor que mejor, el resto del pueblo ya lo irán conociendo, lo primero es generar algún atractivo sobre el que desarrollar el resto….

    Tened en cuenta que la gente aficionada al ciclismo (sobre todo BTT) de Vigo, Morrazo, etc. busca paraísos como Gondomar para sus salidas campestres…ofrecerles servicio depende de vosotros…

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Ahora en @gondomar_tv

Concello de Gondomar ift.tt/1LOAAyc #Gondomar

Foto al minuto

IMG_0810

Últimos comentarios

El tiempo en Gondomar

Tiempo en Gondomar

Síguenos en…

Síguenos en Facebook Síguenos en twitterSíguenos en Youtube Enlaza nuestras noticias